Na Ráitis Foghlama LéirÃtear sa tábla thÃos conas a nascann conas a nascann an tsonraÃocht seo don Ghaeilge (T2) sa tsraith shóisearach le cuid de na ráitis foghlama a luaitear sa Chreat don tSraith Shóisearach. Ráitis foghlama ábhartha Samplaà den fhoghlaim ábhartha RF 2: Éisteann, labhraÃonn, léann agus scrÃobhann an scoláire sa T2 agus i dteanga amháin eile ag leibhéal inniúlachta atá ag teacht lena c(h)umas féin. Glacfaidh an scoláire páirt i raon leathan gnÃomhaÃochtaà teanga chun forbairt a dhéanamh de réir a chumais féin ar a chumarsáid labhartha agus scrÃofa i réimse leathan comhthéacsanna. RF 3: Déanann an scoláire réimse leathan téacsanna a chruthú, a thuiscint agus a léirmhÃniú go criticiúil. Rachaidh an scoláire i ngleic le réimse leathan téacsanna, chun taitneamh a bhaint astu, chun an t-ábhar iontu a thuiscint agus a mheas. RF 6: Tuigeann an scoláire mar a chuireann luachanna, creidiúintà agus traidisiúin éagsúla leis na pobail agus leis an gcultúr ina maireann sé/sà agus tá meas aige/aici orthu. Trà fhoghlaim agus úsáid na teanga, tuigfidh an scoláire cultúr na Gaeilge agus mar thoradh air sin beidh meas aige ar chultúir eile agus ar éagsúlacht chultúrtha. RF 16: Déanann an scoláire cur sÃos ar Phatrúin agus ar choibhneasa agus déanann sé/sà iad a léiriú, a léirmhÃniú, a thuar agus a mhÃniú. Léireoidh an scoláire tuiscint ar struchtúir agus ar dhul na Gaeilge sa chaint agus sa scrÃobh. RF 24: Úsáideann an scoláire an teicneolaÃocht agus uirlisà na meán digiteacha chun foghlaim, chun cumarsáid a dhéanamh, chun obair agus chun smaoineamh go comhoibrÃoch agus go cruthaitheach ar bhealach freagrach agus eiticiúil. Bainfidh an scoláire úsáid chuà as teicneolaÃochtaà digiteacha chun tacú le foghlaim agus le húsáid na teanga.