Na Ráitis Foghlama
LéirÃtear sa tábla thÃos conas a nascann conas a nascann an tsonraÃocht seo don Ghaeilge (T2) sa tsraith shóisearach le cuid de na ráitis foghlama a luaitear sa Chreat don tSraith Shóisearach.
Ráitis foghlama ábhartha | Samplaà den fhoghlaim ábhartha |
---|---|
RF 2: Éisteann, labhraÃonn, léann agus scrÃobhann an scoláire sa T2 agus i dteanga amháin eile ag leibhéal inniúlachta atá ag teacht lena c(h)umas féin. | Glacfaidh an scoláire páirt i raon leathan gnÃomhaÃochtaà teanga chun forbairt a dhéanamh de réir a chumais féin ar a chumarsáid labhartha agus scrÃofa i réimse leathan comhthéacsanna. |
RF 3: Déanann an scoláire réimse leathan téacsanna a chruthú, a thuiscint agus a léirmhÃniú go criticiúil. | Rachaidh an scoláire i ngleic le réimse leathan téacsanna, chun taitneamh a bhaint astu, chun an t-ábhar iontu a thuiscint agus a mheas. |
RF 6: Tuigeann an scoláire mar a chuireann luachanna, creidiúintà agus traidisiúin éagsúla leis na pobail agus leis an gcultúr ina maireann sé/sà agus tá meas aige/aici orthu. | Trà fhoghlaim agus úsáid na teanga, tuigfidh an scoláire cultúr na Gaeilge agus mar thoradh air sin beidh meas aige ar chultúir eile agus ar éagsúlacht chultúrtha. |
RF 16: Déanann an scoláire cur sÃos ar Phatrúin agus ar choibhneasa agus déanann sé/sà iad a léiriú, a léirmhÃniú, a thuar agus a mhÃniú. | Léireoidh an scoláire tuiscint ar struchtúir agus ar dhul na Gaeilge sa chaint agus sa scrÃobh. |
RF 24: Úsáideann an scoláire an |
Bainfidh an scoláire úsáid chuà as teicneolaÃochtaà digiteacha chun tacú le foghlaim agus le húsáid na teanga. |