Difreáil Déantar an tsonraÃocht do RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta a roinnt ina codanna difriúla chun freastal ar an scoláire a bhfuil cumais agus leibhéil ghnóthachtála éagsúla aige. Difreáil trà thorthaà foghlama na sonraÃochta Gnáthleibhéal Ardleibhéal Na torthaà foghlama a chuirtear i láthair sa ghnáthchló amháin. Téann an scoláire i ngleic le raon leathan eolais, atá nithiúil den chuid is mó, ach ina bhfuil gnéithe teibÃochta nó gnéithe teoirice freisin. Beifear ag súil go léireoidh sé agus go n-úsáidfidh sé raon measartha scileanna agus uirlisà praiticiúla agus cognaÃocha agus go ndéanfaidh sé straitéisà iniúchta simplà a phleanáil agus a fhorbairt. Beifear ag súil go roghnóidh sé as measc raon gnásanna agus go gcuirfidh sé réitigh atá ar eolas aige i bhfeidhm ar fhadhbanna éagsúla i gcomhthéacsanna a bhfuil cleachtadh aige orthu agus cinn nach bhfuil. Déanfaidh sé déantáin rÃomhaireachtúla áisiúla a dhearadh agus a tháirgeadh. Gach toradh foghlama lena n-áirÃtear iad sin i gcló trom. Téann an scoláire i ngleic le raon leathan eolais, lena n-áirÃtear coincheapa teoiriciúla agus smaointeoireacht theibÃ, le doimhneacht shuntasach i roinnt réimsÃ. Beifear ag súil go léireoidh sé an dúrud scileanna agus uirlisà speisialaithe agus go mbainfidh sé leas astu chun faisnéis a mheas agus a úsáid, chun straitéisà iniúchta a phleanáil agus a fhorbairt, agus chun réitigh a chinneadh ar fhadhbanna éagsúla nach bhfuil cleachtadh aige orthu. Beifear ag súil go sainaithneoidh sé scileanna agus eolas agus go gcuirfidh sé i bhfeidhm iad i raon leathan comhthéacsanna, idir chinn a bhfuil cleachtadh aige orthu agus chinn nach bhfuil. Déanfaidh sé déantáin rÃomhaireachtúla áisiúla a dhearadh agus a tháirgeadh. Difreáil sa teagasc agus san fhoghlaim TeastaÃonn tacaÃocht de mhéid agus de chineál difriúil ó na scoláirà ionas go n-éireoidh leo. Beidh an scoláire in ann idirghnÃomhú ar a chumas féin trà úsáid a bhaint as straitéisà i dtaobh foghlaim dhifreáilte, mar shampla leibhéal na scileanna a theastaÃonn a athrú, méid agus cineál idirghabháil an mhúinteora a athrú, agus luas agus ord na foghlama a athrú. Difreáil sa mheasúnú Beidh an measúnú ar RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta bunaithe ar na torthaà foghlama sa tsonraÃocht. Déanfar an scrúdú rÃomhaire-bhunaithe ag deireadh an chúrsa a mheas ar dhá leibhéal – Ardleibhéal agus Gnáthleibhéal. Ag an Ardleibhéal, déanfar measúnú ar na torthaà foghlama go léir lena n-áirÃtear iad sin a chuirtear i láthair sa chló trom. Ag an nGnáthleibhéal, nà dhéanfar ach na torthaà foghlama sin a chuirtear i láthair i ngnáthchló a mheasúnú. Éileoidh na ceisteanna scrúdaithe go léireoidh na hiarrthóirà eolas, tuiscint, cur i bhfeidhm, anailÃs agus measúnú atá cuà do gach leibhéal. Beidh difreáil le sonrú sa mheasúnú freisin trà dhoimhneacht agus castacht na gceisteanna agus na dtascanna, trÃd an ábhar spreagtha a úsáidtear, agus trà mhéid na tacaÃochta struchtúrtha a thugtar d’iarrthóirà na scrúduithe ar leibhéil dhifriúla. An t-am a thugtar Tá 180 uair an chloig d’am ranga leagtha sÃos i gcomhair na rÃomheolaÃochta. Cuirfear gach toradh foghlama i gcrÃch ach na trà shnáithe go léir a snoà le chéile, agus trà chothromaÃocht d’fhoghlaim theoiriciúil, foghlaim fheidhmeach (trà na ceithre thasc foghlama feidhmà agus na tascanna a shocróidh an múinteoir araon), foghlaim trà mheán fadhbanna agus bainistÃocht tionscadal