Teagasc agus foghlaim Spreagtar scoláire na sraithe sinsearaà an t-eolas, na scileanna, na meonta, agus na luachanna a fhorbairt a chuirfidh ar a chumas a bheith nÃos neamhspleáiche ina chuid foghlama agus a bheith tiomanta d’fhorbairt a chuid foghlama ar feadh a shaoil. TacaÃonn RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta le húsáid a bhaint as an iomad cineálacha cur chuige i leith an teagaisc agus na foghlama. De réir mar a théann an cúrsa ar aghaidh, forbróidh an scoláire straitéisà foghlama is féidir a úsáid i dtascanna agus in ábhair éagsúla, rud a ligfidh dó ceangal a dhéanamh idir an rÃomheolaÃocht, ábhair eile, agus eispéiris an ghnáthshaoil. Trà bheith ag gabháil d'fhoghlaim agus do mhachnamh féintreoraithe, déanfaidh an scoláire pleanáil, monatóireacht, agus meastóireacht ar a chuid foghlama féin agus forbróidh sé meon dearfach maidir lena chumas féin rud a fhoghlaim. TrÃna bheith páirteach in obair ghrúpa, forbróidh an scoláire scileanna san argóint réasúnaithe: éisteacht le scoláirà eile, eolas faoina bhfuil ar siúl aige a chomhroinnt leo, agus machnamh a dhéanamh ar a chuid oibre féin agus ar obair scoláirà eile. Forbróidh sé scileanna cumarsáide trà chomhoibriú chun tuarascálacha a chur le chéile agus iad a chur i láthair a chomhghleacaithe. Cuirfidh na tascanna i snáithe 3 ar chumas an scoláire ról gnÃomhach a ghlacadh ina chuid foghlama féin trà spriocanna a leagan sÃos, pleananna gnÃomhaÃochta a fhorbairt, agus aiseolas measúnaithe a fháil agus a fhreagairt. Tascanna foghlama feidhmà Caithfear an fhoghlaim sa rÃomheolaÃocht a chur i bhfeidhm, a mhéid is féidir, i dtaobh réiteach fadhbanna agus cleachtaà deartha. Leis na tascanna foghlama feidhmà ó shnáithe 3 a dhéanann an scoláire go comhoibritheach i rith dhá bhliain an chúrsa, tugtar deiseanna suntasacha don scoláire oibriú laistigh de chleachtais agus de phrionsabail na rÃomheolaÃochta agus na prÃomhchoincheapa a chur i bhfeidhm i gcásanna a bhaineann leis an saol mar atá. Beidh seiftiúlacht an scoláire rÃthábhachtach ionas go n-éireoidh go geal leis sna tascanna. Beifear ag súil go bhfoghlaimeoidh an scoláire coincheapa agus scileanna nua de réir éilimh na dtascanna roghnaithe. Ba cheart go mbeadh na déantáin rÃomhaireachtúla a dhearfaidh an scoláire ábhartha dó féin nó dá chomhscoláirÃ, dá phobal nó don tsochaà trà chéile. I measc na samplaà de dhéantáin rÃomhaireachtúla tá rÃomhchláir, ionsamhlúcháin, léirshamhlaithe, cluichÃ, beochana digiteacha, córais róbataice, agus feidhmchláir. I rith dhá bhliain na rÃomheolaÃochta déanfaidh an scoláire na rudaà seo a leanas: Cruthóidh sé déantán nó suÃomh gréasáin atá in ann faisnéis ó bhunachar sonraà a thaispeáint. Cruthóidh sé déantán idirdhisciplÃneach ag úsáid cineál éigin anailÃsÃochta. Forbróidh sé rÃomhchóras a dhéanann ionsamhlú nó samhaltú ar fhadhb atá deacair a réiteach ar bhonn anailÃseach. Cuirfidh sé córas leabaithe i bhfeidhm a úsáideann braiteoirà agus a rialaÃonn ionchuir agus aschuir dhigiteacha. I ngach ceann de na tascanna, oibreoidh na scoláirà le chéile chun foghlaim a chur i bhfeidhm ó shnáithe 1 agus snáithe 2, mar aon le foghlaim charnach ó na tascanna, ionas go mbeidh an deis acu gach ceann de na torthaà foghlama a bhaint amach a mhéid is féidir leo. Tá na torthaà foghlama ó gach snáithe fite fuaite ina chéile agus chun na tascanna foghlama feidhmà ó shnáithe 3 a chur i gcrÃch déanfaidh an scoláire na rudaà seo a leanas: tabharfaidh sé faoi fhadhbanna ar bhealach córasach agus úsáidfidh sé teibiú chun tascanna a shainaithint agus straitéisà cuà a roghnú chun réitigh a sholáthar cruthóidh sé léirithe nó samhlacha amhairc, agus socróidh sé ar cé na huirlisà a úsáidfidh sé agus cé na halgartaim a úsáidfidh sé, a chuirfidh sé in oiriúint nó a chruthóidh sé de réir mar a bhainfidh sé leas as teicnÃcà cuà chun a réiteach a fhorbairt forbróidh sé rÃomhchórais de réir mar a úsáidfidh sé scileanna rÃomhchlárúchán, anailÃse agus deartha mar aon le heolas ar chrua-earraà chun feidhmchláir lÃonra/IdirlÃn/néalbhunaithe a chruthú déanfaidh sé measúnú agus tástáil ar a chuid réitigh chun earráidà a aimsiú agus a bhaint as a rÃomhchláir agus a chuid réitigh a bhunú ar chomhtháthú, anailÃsiú agus measúnú a bheith déanta ar fhaisnéis cháilÃochtúil agus chainnÃochtúil agus ar shonraÃ. De réir mar a dhéanfaidh sé dul chun cinn trà na cleachtaà praiticiúla agus na tascanna foghlama feidhmÃ, foghlaimeoidh an scoláire ón méid ar éirigh go geal leis ina chuid oibre agus óna bhotúin féin. Tógfaidh sé an fhoghlaim sin go dtà an chéad tasc eile chun fadhbanna nua a réiteach go héifeachtach i gcásanna difriúla. Déanfaidh an múinteoir measúnú agus tabharfaidh sé aiseolas ar fhoghlaim an scoláire mar chuid den teagasc agus foghlaim leanúnach sa seomra ranga. Nà dhéanfaidh CSS measúnú ar na tascanna i snáithe 3. Déanfar measúnú ar an bhfoghlaim trà chleachtaà praiticiúla agus na tascanna foghlama feidhmà leis an measúnú tionscadail ar obair an chúrsa agus trÃd an scrúdú ag deireadh an chúrsa. Iarrfar ar an múinteoir agus ar an scoláire a dheimhniú go bhfuil tascanna foghlama feidhmà shnáithe 3 curtha i gcrÃch aige.