Struchtúr Ríomheolaíocht na hArdteistiméireachta Tá trà shnáithe i sonraÃocht na RÃomheolaÃochta: Cleachtais agus prionsabail, PrÃomhchoincheapa agus RÃomheolaÃocht i gcleachtas. Tá na trà shnáithe go léir fite fuaite ina chéile agus ba chóir staidéar a dhéanamh orthu ag an am céanna ag céimeanna difriúla den chúrsa, seachas staidéar a dhéanamh orthu céim ar chéim. Na scileanna agus an t-eolas a fhoghlaimÃtear i snáithe 1 agus snáithe 2, cuirtear i bhfeidhm iad ar thascanna foghlama comhoibritheacha a bhfuil cuntas orthu i snáithe 3. Ar an mbealach sin, tugann na tascanna foghlama feidhmà comhthéacs praiticiúil breise. Ba cheart go dtiocfadh méadú ar fheidhmiú an scoláire i dtascanna foghlama shnáithe 3 ó thaobh castachta agus crÃochnúlachta de, rud a fhorbróidh agus a dhaingneoidh na scileanna agus an t-eolas a foghlaimÃodh i snáithe 1 agus snáithe 2. Struchtúr RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta Snáithe 1: Cleachtais agus prionsabail Is ionann cleachtais agus prionsabail uileghabhálacha na rÃomheolaÃochta agus na hiompraÃochtaà agus na bealaà smaointeoireachta a bhÃonn in úsáid ag rÃomheolaithe. Tá an snáithe seo mar bhonn is mar thaca ag an tsonraÃocht agus é mar chuid bhunúsach de na gnÃomhaÃochtaà foghlama go léir. Ach eolas agus taithà a chur ar na cleachtais agus prionsabail atá mar bhonn agus mar thaca ag an dea-chleachtas, forbraÃonn an scoláire an cumas atá aige é féin agus a chuid foghlama a bhainistiú i ngach gné den ábhar. Snáithe 2: Príomhchoincheapa LéirÃonn prÃomhchoincheapa na rÃomheolaÃochta na mór-réimsà i réimse na rÃomheolaÃochta: teibÃocht, sonraÃ, rÃomhchórais, algartaim agus meastóireacht/tástáil. Téann an scoláire i ngleic leis na prÃomhchoincheapa ar bhonn teoiriciúil agus praiticiúil sa snáithe seo. De réir mar a fhorbraÃonn a chuid scileanna agus a chuid eolais, tugann sé faoi na tascanna foghlama feidhmà a bhfuil cuntas orthu i snáithe 3. Déantar foghlaim choincheapúil agus phraiticiúil sa seomra ranga a chónascadh le foghlaim thurgnamhach rÃomhaire-bhunaithe ar feadh dhá bhliain an chúrsa. Snáithe 3: An Ríomheolaíocht i gcleachtas Cuireann an rÃomheolaÃocht i gcleachtas go leor deiseanna ar fáil don scoláire na cleachtais agus na prionsabail agus na prÃomhchoincheapa a chur i bhfeidhm. OibrÃonn na scoláirà i bhfoirne chun ceithre thasc foghlama a chur i gcrÃch fad is a mhaireann an cúrsa, lena gcruthaÃtear déantán rÃomhaireachtúil fÃor nó fÃorúil faoi gach tasc[1]. Ba cheart go mbeadh baint ag na déantáin sin le saol agus le spéiseanna an scoláire. Nuair is féidir, ba cheart go rachadh na déantáin chun tairbhe an phobail agus na sochaà trÃd is trÃd. I measc na samplaà de dhéantáin rÃomhaireachtúla tá rÃomhchláir, cluichÃ, leathanaigh ghréasáin, ionsamhlúcháin, léirshamhlaithe, beochana digiteacha, córais róbataice, agus feidhmchláir. Leis na ceithre thasc foghlama feidhmÃ, déantar iniúchadh ar na ceithre chomhthéacs seo a leanas: Córais faisnéise idirghnÃomhacha, AnailÃsÃocht, Samhaltú agus ionsamhlúchán, agus Córais leabaithe. Leis na tascanna, tugtar deiseanna don scoláire a thuiscint theoiriciúil agus ghnásúil a fhorbairt de réir mar a théann sé i ngleic le cleachtais, prionsabail agus prÃomhchoincheapa na rÃomheolaÃochta i bhfeidhmchláir atá seasta ag éirà nÃos sofaisticiúla. [1] Is ionann déantán rÃomhaireachtúil agus aon rud a chruthaÃonn duine ag úsáid rÃomhaire. Is déantán rÃomhaireachtúil a bhÃonn san aschur ó gach tasc, mar aon le tuarascáil ghairid aonair ina dtugtar cuntas ar a fhorbairt. Sa tuarascáil, tugann an scoláire breac-chuntas ar an áit agus ar an gcaoi ar úsáideadh na prÃomhchoincheapa. Ba cheart go léireoidh struchtúr na dtuarascálacha an próiseas deartha a thaispeántar thuas i bhFÃor 3. D’fhéadfadh na chéad tuarascálacha a bheith i bhfoirm cur i láthair struchtúrtha don rang ar fad. De réir mar a dhéanfaidh an scoláire dul chun cinn, ba cheart go mbeadh tuarascálacha mionsonraithe agus sainiúil don duine féin. BailÃtear tuarascálacha i bpunann dhigiteach mar aon leis an déantán rÃomhaireachtúil agus nà mór don mhúinteoir agus don scoláire a dheimhniú go bhfuil siad curtha i gcrÃch. Beidh an obair chúrsa a ndéanfar measúnú seachtrach (ar leithligh) air bunaithe ar na torthaà foghlama go léir, agus beidh torthaà shnáithe 3 ábhartha go háirithe. Struchtúr RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta