Oideachas don fhorbairt inbhuanaithe Leagann an Straitéis Náisiúnta ar Oideachas don Fhorbairt Inbhuanaithe 2014 – 2020 béim ar an ngá chun oideachas don fhorbairt inbhuanaithe (OFI) a chomhtháthú sa churaclam ón réamhscoil suas chomh fada leis an tsraith shinsearach. Tá sé d’aidhm ag an Straitéis Náisiúnta a chinntiú go gcuireann an t-oideachas leis an bhforbairt inbhuanaithe trÃd an eolas ábhartha a thabhairt don fhoghlaimeoir (‘céard’), na prÃomh-mheonta agus scileanna (‘cén chaoi’) agus na luachanna (‘cén fáth’) a spreagfaidh agus a chumhachtóidh é ar feadh a shaoil chun bheith ina shaoránach eolach gnÃomhach a rachaidh i mbun gnÃmh ar mhaithe le todhchaà nÃos inbhuanaithe. TacaÃonn an rÃomheolaÃocht le hoideachas don fhorbairt inbhuanaithe trà phrÃomhscileanna na sraithe sinsearaà a chomhtháthú ar fud na snáitheanna go léir. Le go leor de na comhthéacsanna a úsáidtear chun an t-eolas agus tuiscint ar an rÃomheolaÃocht a fhiosrú, tugtar deiseanna chun gnéithe praiticiúla agus eiticiúla na rÃomhaireachta a phlé, agus chun machnamh a dhéanamh ar úsáid rÃomhairà agus na teicneolaÃochta a bhaineann leo ó pheirspictÃocht na sochaà de. I snáithe 1, tagaimid trasna ar chleachtais agus ar phrionsabail na rÃomheolaÃochta i gcur chuige comhthéacs-bhunaithe a bhaineann le comhthéacsanna sóisialta, gairmiúla, agus eolaÃocha. Gheobhaidh an scoláire tuiscint ar an tionchar a bhÃonn ag úsáid na teicneolaÃochta rÃomhaireachta ar phobail. I snáithe 2, foghlaimeoidh an scoláire an chaoi ar féidir réitigh a dhearadh a bhaineann leas as cumhacht rÃomhairÃ. Breithneoidh sé aincheisteanna eiticiúla agus comhthéacsanna a bhaineann le húsáid rÃomhairÃ, lena n-áirÃtear an chaoi ar féidir leis na hacmhainnà a úsáidtear i saolré táirge—uisce, breosla, agus leictreachas—éifeachtúlacht fuinnimh a mhéadú trà chórais agus bealaà oibre a athrú. I snáithe 3, de réir mar a thógann an scoláire déantáin rÃomhaireachtúla, faigheann sé léirthuiscint ar an gcaoi ar féidir leis an teicneolaÃocht rÃomhaireachta bealaà a sholáthar chun acmhainnà nádúrtha a chosaint. Mar shampla, foghlaimeoidh an scoláire an chaoi ar féidir samhaltú a úsáid chun córais a bharrfheabhsú chun éifeachtúlacht a fheabhsú agus laghdú a dhéanamh ar dhrochthionchar na mbonneagar agus na gcóras a ÃdÃonn fuinneamh. Ar feadh an chúrsa, cuirfidh an scoláire bunchleachtais agus bunchoincheapa na rÃomheolaÃochta i bhfeidhm agus forbróidh sé léirthuiscint ar ról éagsúil na teicneolaÃochta rÃomhaireachta sa tsochaà agus sa timpeallacht ina bhfuil cónaà air.