Raitís Foghlama LéirÃtear i dTáblaà ar na leathanaigh seo a leanas an chaoi a bhféadfaà OSPS a nascadh le gnéithe lárnacha den fhoghlaim agus den teagasc sa tsraith shóisearach. OSPS agus na ráitis foghlama Naisc idir OSPS na sraithe sóisearaà agus na ráitis foghlama Ráiteas Samplaà d’fhoghlaim ghaolmhar sa chúrsa RF 5 Tá feasacht ag an scoláire ar luachanna pearsanta agus tuiscint ar an bpróiseas chun cinnteoireacht ar bhonn morálta a dhéanamh. ForbraÃonn an scoláire féinfheasacht, lena n-áirÃtear feasacht faoina luachanna pearsanta agus an tionchar a imrÃonn siad ar chinnteoireacht ó lá go lá. Chomh maith leis sin, faigheann siad tuiscint, agus forbraÃonn siad meas ar luachanna, creidiúintà agus eispéiris a d’fhéadfadh a bheith difriúil lena gcinn féin. RF 6 Tuigeann an scoláire an chaoi a gcuireann luachanna, creidiúintà agus traidisiúin éagsúla leis na pobail agus leis an gcultúr ina maireann sé/sà agus tá meas aige/aici orthu. BÃonn deiseanna ag an scoláire plé a dhéanamh ar an gcomhthéacs sóisialta agus cultúrtha nÃos leithne a imrÃonn tionchar ar a gcaidrimh phearsanta agus idirphearsanta agus ar chinnteoireacht faoi shláinte agus faoi fholláine. RF 11 GnÃomhaÃonn an scoláire chun a fholláine féin agus folláine daoine eile a chosaint agus a chothú. FoghlaimÃonn an scoláire conas cinntà a dhéanamh chun tacaÃocht a thabhairt dá shláinte agus dá fholláine agus do shláinte agus d’fholláine daoine eile. Faigheann sé eolas agus forbraÃonn sé scileanna agus straitéisà a chuidÃonn leis déileáil le dúshláin ábhartha an tsaoil agus foghlaimÃonn sé faoin áit a mbeidh tacaÃocht ar fáil nuair is gá sin.