Raitís Foghlama Ráitis foghlama (RF) Ráiteas Samplaà d’fhoghlaim ghaolmhar sa chúrsa RF 11 GnÃomhaÃonn an scoláire chun a leas féin agus leas daoine eile a chosaint agus a chothú. ScrúdaÃonn an scoláire an chaoi a n-imrÃonn a luachanna, dhearcthaà agus iompraÃocht tionchar ar a shláinte agus fholláine féin agus ar shláinte agus folláine daoine eile. ForbraÃonn sé acmhainnà difriúla le tacú le daoine óga cinntà eolacha a dhéanamh dá bhfolláine féin agus d’fholláine daoine eile. RF 5 Tá feasacht ag an scoláire ar luachanna pearsanta agus tuiscint ar an bpróiseas chun cinnteoireacht ar bhonn morálta a dhéanamh. BÃonn an scoláire rannpháirteach i réimse gnÃomhaÃochtaà a chuireann iompraÃochtaà freagracha chun cinn agus a chuidÃonn leis scileanna a fhorbairt le cinntà pearsanta agus grúpa a dhéanamh a léirÃonn meas ar a dhÃnit féin agus ar dhÃnit daoine eile. RF 6 Tuigeann an scoláire mar a chuireann luachanna, creidiúintà agus traidisiúin éagsúla leis na pobail agus leis an gcultúr ina maireann sé/sà agus tá meas aige/aici orthu. In OSPS, bÃonn deiseanna ag an scoláire tuairimà a phlé, fadhbanna a scrúdú agus cinneadh a dhéanamh faoin gcaoi a bhféadfaà tabhairt fúthu lena chomhscoláirÃ, ag cuidiú leis mar sin léirthuiscint a fháil don luach atá ar dhearcthaà difriúla. Trà chás-staidéir a scrúdú agus trà thabhairt faoi rólimirt, is féidir leis an scoláire foghlaim le nÃos mó comhbhá a bheith aige le daoine eile agus meas a bheith aige ar luachanna, creidiúintà agus traidisiúin dhifriúla.