cara bheith agat agus tú a bheith i do chara
|
-
3.1
a bhfuil luachmhar ag daoine óga i gcaidrimh dhifriúla a oibriú amach agus an chaoi a n-athraÃonn sé sin le himeacht aimsire
-
3.2
meonta, scileanna agus dearcthaà a mheas a chabhraÃonn chun cairdeas a dhéanamh, a choimeád agus a chrÃochnú go measúil
-
3.3
a chumas a aithint chun cairdeas a dhéanamh agus a bheith aige
|
An raon caidrimh
|
-
3.4
na tionchair dhifriúla ar chaidrimh agus ar leibhéil dlúthchaidrimh a mhÃniú
-
3.5
anailÃs a dhéanamh ar dheacrachtaà caidrimh a bhÃonn ag daoine óga
|
Gnéasacht (collaíocht), féiniúlacht inscne agus sláinte ghnéis
|
-
3.6
cur sÃos a dhéanamh ar thorthúlacht, giniúint, forbairt réamhbhreithe agus breith, agus na ceisteanna sláinte ar leith a bhaineann le gach ceann acu
-
3.7
mÃniú a thabhairt ar a gciallaÃonn sé aire a thabhairt dá shláinte ghnéis
-
3.8
scileanna cumarsáide treallúsaà a thaispeáint chun tacú le cinnteoireacht fhreagrach, eolach faoi chaidrimh agus faoi shláinte ghnéis atá oiriúnach ó thaobh aoise agus forbartha de
-
3.9
machnamh a dhéanamh ar na gnéithe pearsanta agus sóisialta den ghnéaschlaonadh agus den fhéiniúlacht inscne
|
tionchar na meán ar chaidreamh agus ar ghnéasacht
|
-
3.10
anailÃs chriticiúil a dhéanamh ar úsáid Ãomhánna gnéasacha agus ar steiréitÃopáil inscne i gcineálacha éagsúla meán
-
3.11
léirmheas a dhéanamh ar thionchar na meán ar a thuiscint ar chollaÃocht agus ar shláinte ghnéis
|