Ionchas maidir le scolairí Snáithe 1: Bunchúrsa sa Ríomheolaíocht Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Mo dhomhan digiteach: Tábhacht na ríomhairí sa tsochaí nuaaimseartha agus i mo shaol féin 1.1 samplaí d’úsáid ríomhairí a chur i láthair agus a roinnt, agus plé a dhéanamh ar a dtábhacht sa tsochaí nuaaimseartha agus ina shaol féin 1.2 cur síos a dhéanamh ar phríomhchomhpháirteanna córas ríomhaire (láraonad próiseála, cuimhne, príomhstóras, gléasanna ionchuir/aschuir, busanna) 1.3 a mhíniú gur gléasanna iad ríomhairí chun cláir a rith trí theangacha ríomhchlárúcháin a úsáid Is códóir mé – céim ar chéim: An chaoi le tús a chur le ríomhchlárú agus le halgartaim bhunúsacha a fhorbairt 1.4 algartaim oiriúnacha a fhorbairt le súdachód agus/nó le sreabhchairteacha 1.5 cód a scríobh chun algartaim a chur i bhfeidhm 1.6 croíghnéithe teangacha ríomhchlárúcháin struchtúrtha a phlé agus a chur i bhfeidhm, ar nós athróg, oibreoirí, lúb, cinntí, sannacháin agus modúl 1.7 an cód a thástáil 1.8 na torthaí a mheasúnú i ngrúpaí de bheirt nó de thriúr Snáithe 2: Nascaimis Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Naisc a dhéanamh: Is gairis cumarsáide iad ríomhairí 2.1 na bunchoincheapa a bhaineann leis an idirlíon a phlé 2.2 cur síos a dhéanamh ar an gcaoi a niompraítear sonraí ar an Idirlíon agus ar an gcaoi a mbíonn ríomhairí i mbun cumarsáide agus comhoibriú trí phrótacail 2.3 an chaoi a seachadann innill chuardaigh torthaí a mhíniú 2.4 suíomh gréasáin a thógáil le teanga mharcála hipirtéacs (HTML) agus le stílbhileog chascáideach (CSS) chun a chuid foghlama a thaispeáint Giotáin agus bearta: An chaoi a stórálann ríomhairí sonraí 2.5 míniú a thabhairt ar an gcaoi a léiríonn ríomhairí sonraí ag úsáid 1nna agus 0nna 2.6 an chaoi a léirítear líníochtaí agus grianghraif i ngairis ríomhaireachta a iniúchadh Fadhbanna an fhíorshaoil: An Ríomheolaíocht do mo spreagadh 2.7 ábhar nó dúshlán sa ríomheolaíocht a spreagann é a shainaithint 2.8 taighde a dhéanamh ar an ábhar/dúshlán sin 2.9 moladh a chur i láthair le haghaidh plé agus machnamh a dhéanamh ar aiseolas 2.10 a chur ina luí ar a phiaraí go bhfuil fiúntas ag baint le smaoineamh Snáithe 3: Códú ag an gCéad Chéim Eile Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Is códóir mé: Coincheapa níos casta i ríomhchlárú agus i smaointeoireacht ríomhaireachta 3.1 cód a dhearadh go cruthaitheach agus a scríobh le haghaidh tascanna gearra ríomhchláraithe chun úsáid oibreoirí a thaispeáint le haghaidh sannacháin, uimhríochta, comparáide agus teaglamaí Boole 3.2 tascanna gearra ríomhchláraithe a chur i gcrích le bunstruchtúir líneacha sonraí (m.sh. eagar nó liosta) 3.3 an chaoi a ngabhann feidhmeanna agus/nó gnásanna (sainigh agus glaoigh) teibiú a thaispeáint 3.4 cur síos a dhéanamh ar shreabhrialú cláir m.sh. sreabhrialú comhuaineach nó seicheamhach – ag brath ar theanga An cód a dhoiciméadú: Doiciméadú agus anailís ar chód 3.5 cláir a dhoiciméadú chun an chaoi a noibríonn siad a mhíniú 3.6 an cód doiciméadaithe a chur i láthair dá chomhscoláirí i ngrúpaí beaga 3.7 cód a anailísiú chun a fheidhm a fháil amach agus chun earráidí nó earráidí féideartha a shainaithint