Príomhscileanna eile An phríomhscil Gné na príomhscile Gníomhaíocht foghlama an scoláire A bheith cruthaitheach Ag foghlaim go cruthaitheach Cruthaíonn agus eagraíonn an scoláire imeachtaí a léiríonn agus a roinneann a thuiscint ar chultúr agus teanga na Síne leis an scoil/comhscoláirí agus an pobal, e.g. Bliain Nua na Síneach, Féilte Bád an Dragain. A bheith liteartha Mo thuiscint ar fhocail a fhás Forbraíonn an scoláire tuiscint ar an gcaoi a n-oibríonn teanga trí theanga nua a fhoghlaim. Foghlaimíonn sé le comparáidí a dhéanamh idir na teangacha ar fad a labhraíonn sé nó a ndéanann sé staidéar orthu ach an chaoi a gcuireann focail bríonna in iúl a thabhairt faoi deara. A bheith uimheartha Patrúin, treochtaí agus coibhneasa a fheiceáil Glacann an scoláire páirt i ngníomhaíochtaí foghlama lena mbaineann uimhreacha a úsáid (ar nós aois, am, fad, cainníocht, airde a thabhairt le fios agus treoracha a thabhairt) agus tugann sé pátrúin faoi deara de réir mar a théann sé i ngleic le carachtair Shínise a scríobh. Cumarsáid Éisteacht agus mé féin a chur in iúl Glacann an scoláire páirt i gcomhráite duine le duine agus ar líne le cainteoirí Sínise ó réimse cúlraí. Glacann sé páirt i ngníomhaíochtaí agus tascanna barántúla, san fhíorshaol, d’fhonn tuiscint a fháil ar a bhfuil á rá agus chun teachtaireachtaí a chur in iúl. Eolas agus smaointeoireacht a bhainistiú Teicneolaíocht dhigiteach a úsáid chun ábhar a rochtain, a bhainistiú agus a chomhroinnt Úsáideann an scoláire an teicneolaíocht dhigiteach chun teacht ar ábhar teanga agus cultúrtha mar aon le hábhair foghlama. Úsáideann sé na meáin ar líne chun tascanna cúrsa a chur i gcrích lena chomhscoláirí. Mé féin a bhainistiú A bheith in ann athmhachnamh a dhéanamh ar mo chuid foghlama féin Foghlaimíonn an scoláire le féinmheasúnú a dhéanamh ar a leibhéal Sínise. Déanann sé machnamh ar a fhoghlaim agus leagann sé spriocanna líofachta nua ag eatraimh rialta. Fanacht folláin A bheith sláintiúil, fisiciúil agus gníomhach Fiosraíonn an scoláire meonta na Síneach i leith bia agus a ról chun sláinte agus folláine a chur chun cinn. Foghlaimíonn sé faoin gcaoi ar féidir leis na healaíona comhraic cothromaíocht mheabhrach agus fhisiciúil a fheabhsú agus faigheann sé taithí orthu. Téann sé i ngleic le gníomhaíochtaí cultúrtha óna dteastaíonn deaslámhacht agus comhordú, m.sh. gearradh páipéir, callagrafaíocht agus damhsa. Obair le daoine eile Foghlaim le daoine eile Déanann an scoláire cumarsáid i mbeirteanna agus i ngrúpaí. Cruthaíonn sé naisc éagsúla le cainteoirí Sínise i scoileanna agus pobail comhpháirtíochta. Nascann sé le hábhair scoile eile: eacnamaíocht bhaile, chun bia Síneach a dhéanamh; ceol chun amhráin Shínise a chanadh; nó stair chun foghlaim faoi stair na Síne.