Ionchas maidir le scolairí Snáithe 1: Mé féin, mo theaghlach agus mo chairde Tugann * ag deireadh an toraidh foghlama le fios go n-úsáidtear an tSínis agus Béarla/Gaeilge chun an toradh sin a bhaint amach. Sna cásanna eile, úsáidtear an tSínis. Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire beannachtaí pearsanta, feasacht a léiriú ar ghnásanna 1.1 beannachtaí simplí a thuiscint agus a mhalartú 1.2 ainmneacha agus teidil Shínise a úsáid go cuí 1.3 a ainm féin a scríobh i gcarachtair Shínise 1.4 teachtaireachtaí simplí a sheoladh ag úsáid pinyin Faisnéis phearsanta áirithe a mhalartú 1.5 faisnéis a roinnt faoi aois agus breithlá 1.6 uimhreacha bunúsacha a thuiscint agus a úsáid 1.7 léirthuiscint a bheith aige do shuntasacht chultúrtha na n-uimhreacha Sínise* 1.8 a gcomhartha Stoidiaca féin a rá agus a aithint* Ábhar spéise agus caitheamh aimsire 1.9 duine atá ag labhairt faoina chaithimh aimsire a thuiscint 1.10 labhairt faoi chaitheamh aimsire agus ábhar spéise (rudaí a thaitníonn/nach dtaitníonn leis) 1.11 léirthuiscint a bheith aige don tsuntasacht chultúrtha a bhaineann le dathanna sa tSín* Faisnéis a roinnt faoin saol sa bhaile agus faoin teaghlach 1.12 craobh ghinealaigh shamplach Shíneach a tharraingt* 1.13 an saol laethúil sa tSín/sa bhaile a thuiscint agus labhairt faoi 1.14 comparáid a dhéanamh idir roinnt gnásanna bia sa tSín/sa bhaile* 1.15 na meáin dhigiteacha a úsáid chun faisnéis a fháil agus a roinnt Snáithe 2: Amuigh in áiteanna poiblí Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Dul timpeall na Síne 2.1 treoracha a iarraidh agus a thuiscint 2.2 roinnt cathracha agus áiteanna cáiliúla sa tSín a mharcáil ar an léarscáil* 2.3 eolas simplí faoin aimsir a iarraidh agus a thuiscint Cultúr na Síne a cheiliúradh 2.4 taighde a dhéanamh ar ghnásanna Bhliain Nua na Síneach a bhfuil aithne fhorleathan orthu* 2.5 léirmhíniú a thabhairt ar roinnt faisnéis shimplí faoi Bhliain Nua na Síneach 2.6 féile earraigh a eagrú ina seomra ranga/scoil* 2.7 amhrán/dán/damhsa Sínise a aithris/a dhéanamh Dul ag siopadóireacht 2.8 comparáid a dhéanamh idir ‘na nithe is géire a theastaíonn’ ó dhéagóirí sa tSín agus ina thír féin* 2.9 méideanna agus praghas roinnt míreanna a thuiscint agus labhairt fúthu 2.10 ról-imirt a dhéanamh ar imeacht siopadóireachta le hairgeadra Síneach 2.11 íomhánna a chruthú de ghnáthmhargaí sráide agus siopaí Síneacha* Dul amach i gcomhair béile Síneach 2.12 beannachtaí i mbialann a thuiscint agus a fhreagairt 2.13 gnáth-bhialann Shíneach a dhearadh le meáin dhigiteacha* 2.14 roinnt mias ar bhiachlár i mbialann Shíneach a aithint 2.15 na miasa a theastaíonn uaidh a ordú a rá Snáithe 3: Oideachas agus an scoil Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire dul ar scoil sa tsín 3.1 teanga an tseomra ranga sa tSínis a thuiscint agus a úsáid 3.2 labhairt le foireann na scoile go cuí* 3.3 labhairt faoi ábhair a ndéantar staidéar orthu i scoileanna na Síne agus na hÉireann gnáthlá scoile 3.4 comparáid a dhéanamh idir amchláir laethúla i scoileanna na Síne agus na hÉireann* 3.5 an t-am a iarraidh agus a insint 3.6 labhairt faoin obair baile sa tSín agus in Éirinn Taobh amuigh den rang 3.7 duine atá ag labhairt faoina am saor a thuiscint 3.8 ceist a chur faoi ghníomhaíochtaí scoláire i rith am saor sa tSín Na meáin shóisialta agus meáin eile 3.9 foghlaim faoin gcaoi a n-úsáideann Sínigh óga an t-idirlíon sa tSín* 3.10 grúpa do líonra sóisialta Síneach a chruthú* 3.11 naisc ar líne a bhunú le labhairt sa tSínis* Snáithe 4: Saoránaigh Shíneacha agus saoránaigh óga dhomhanda Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire an tsínis ar fud an domhain 4.1 a thaispeáint cá labhraítear an tSínis go forleathan le léarscáil den domhan* 4.2 na teangacha a labhraítear sa tSín a thabhairt le fios* 4.3 comparáid a dhéanamh idir an tSínis agus teanga eile ó Oirthear na hÁise* teangacha a fhoghlaim 4.4 na teangacha is féidir leis a labhairt a thabhairt le fios 4.5 na rudaí is féidir leis ‘a rá agus a dhéanamh’ i scileanna teanga Sínise difriúla a léiriú 4.6 a thaithí ar theangacha éagsúla a fhoghlaim a roinnt, an tSínis san áireamh* Muintir na Síne ar fud an domhain 4.7 taighde a dhéanamh ar dhaoine agus/nó imeachtaí cáiliúla Síneacha* 4.8 duine/teaghlach Síneach a chur in aithne don rang 4.9 imeacht cultúrtha Síneach a eagrú 4.10 cur síos a dhéanamh ar thionscadal Síneach-Éireannach, e.g. cluichí Gaelacha na Síne* Aireagáin agus nuálaíochtaí Síneacha 4.11 cur síos a dhéanamh ar aireagán Síneach a bhfuil aithne mhaith air* 4.12 tionscadal gairid a chur i láthair ar thionscnamh Síneach dá rogha, m.sh. an tOllphanda a shábháil*