Corpoideachas agus príomhscileanna Naisc idir corpoideachas na sraithe sóisearaí agus príomhscileanna An phríomhscil Gné na príomhscile Gníomhaíocht foghlama an scoláire A bheith cruthaitheach Roghanna a fhiosrú Pléann agus comhaontaíonn an scoláire réitigh ar fhadhbanna a thagann chun cinn i ngníomhaíochtaí coirp éagsúla. A bheith liteartha Smaointe a chur in iúl go soiléir agus le cruinneas Pléann an scoláire réitigh éagsúla ar thascanna sa chorpoideachas lena chomhscoláirí. A bheith uimheartha Sonraí a bhailiú, a léirmhíniú agus a léiriú Déanann an scoláire anailís staitistiúil ar a fheidhmiú féin agus ar fheidhmiú daoine eile, cuireann sé i láthair í i ngrafaic, agus úsáideann sé na tátail le feidhmiú a mheasúnú agus le pleanáil d’fheabhsú. Cumarsáid Éisteacht agus mé féin a chur in iúl Réitíonn an scoláire fadhbanna agus pléann sé réitigh le meas le comhscoláirí i réimse gníomhaíochtaí coirp. Eolas agus smaointeoireacht a bhainistiú Eolas agus sonraí a bhailiú, a thaifeadadh, a eagrú agus a mheas Bailíonn agus eagraíonn an scoláire sonraí le fianaise a chur ar fáil faoina fheidhmiú féin agus faoi fheidhmiú daoine eile. Úsáideann sé an fhaisnéis sin le pleanáil le d’fheabhsú. Mé féin a bhainistiú Spriocanna pearsanta a shocrú agus a bhaint amach Ceapann agus tugann an scoláire faoi phleananna le spriocanna pearsanta nó grúpa a bhaint amach. Déanann sé machnamh ar a dhul chun cinn agus ar a fhoghlaim agus déanann sé na coigeartuithe is gá ar a spriocanna. Fanacht folláin A bheith folláin, fisiciúil agus gníomhach Foghlaimíonn an scoláire le cinntí eolacha a dhéanamh faoina rannpháirtíocht sa ghníomhaíocht choirp. Foghlaimíonn an scoláire le cúram agus meas a léiriú air féin agus ar dhaoine eile agus é ag páirteach i ngníomhaíochtaí éagsúla. Obair le daoine eile Ag comhoibriú Glacann an scoláire páirt i dtascanna le comhscoláirí agus i ngrúpa a éilíonn comhoibriú chun comhspriocanna dúshlánacha a bhaint amach.