Treodóireacht agus dúshláin foirne
|
-
3.1
straitéisí treodóireachta agus scileanna léamh léarscáileanna a úsáid chun imeachtaí éagsúla treodóireachta a dhéanamh go sábháilte agus go muiníneach, ag léiriú measa ar an gcomhshaol
-
3.2
cur le dúshláin foirne a éilíonn comhoibriú agus scileanna réitithe fadhbanna chun sprioc chomónta a bhaint amach
-
3.3
machnamh ar a chion pearsanta féin agus ar éifeachtúlacht a fhoirne i dtaca le dúshlán grúpa a chur i gcrích.
|
uiscíocht
|
-
3.4
feidhmiú go hinniúil agus go muiníneach i réimse de bhéimeanna snámha
-
3.5
freagairt go cuí do réimse cásanna sábháilteacht uisce
-
3.6
freagracht a ghlacadh as feabhas a chur ar a fheidhmiú féin, bunaithe ar láidreachtaí agus riachtanais forbartha phearsanta
|
lúthchleasaíocht
|
-
3.8
gníomhaíochtaí a léiriú le feidhmiú a fheabhsú in imeachtaí lúthchleasaíochta, lena n áirítear ullmhú fisiciúil agus meabhrach
-
3.9
freagracht a ghlacadh as feabhas a chur ar a fheidhmiú féin, bunaithe ar láidreachtaí agus riachtanais forbartha phearsanta
-
3.7
léiriú go hinniúil, go muiníneach agus go sábháilte i réimse imeachtaí lúthchleasaíochta
|