bia
|
-
2.1
sláintiúil agus míshláintiúil a lipéadú ar bhianna madraí
-
2.2
comparáidí a dhéanamh le bianna atá sláintiúil ag daoine
-
2.3
clár bia le haghaidh réimse bia folláin do mhadraí a phleanáil agus a dhearadh
-
2.4
praghsanna bianna madraí i siopaí áitiúla a chur i gcomparáid lena chéile
-
2.5
bianna so-ite a dhéanamh dá madra ‘féin’
|
grúmaeireacht
|
-
2.6
gnáthaimh shláinteachais do mhadraí a liostú
-
2.8
fianaise a léiriú d’fhoghlaim i ndiaidh cuairt a thabhairt ar speisialaí, amhail grúmaeir madraí nó tréidlia
-
2.7
comparáid a dhéanamh idir na héifeachtaí ar mhadraí agus ar dhaoine mura leantar de ghnáis sláinteachais
|
aclaíocht
|
-
2.9
aclaíocht fholláin do mhadraí a aimsiú
-
2.10
comparáidí a dhéanamh idir sin agus na tairbhí a bhaineann daoine as aclaíocht
-
2.11
míniú conas an madra a aclú go sábháilte
-
2.12
dea-chleachtas agus feasacht ar shábháilteacht a léiriú agus iad ag siúl le madra
|
foscadh
|
-
2.13
míniú cén fáth a mbíonn foscadh ag teastáil ó mhadraí
-
2.14
comparáidí a dhéanamh idir sin agus foscadh a bhíonn de dhíth ar dhaoine
-
2.15
taighde a dhéanamh ar chineálacha difriúla foscaidh don mhadra
|
athmhachnamh agus aistriú
|
-
2.16
athmhachnamh a dhéanamh ar an méid a foghlaimíodh sa snáithe seo
-
2.17
rud éigin a dhearadh agus a dhéanamh dá madra féin le húsáid mar fhoscadh, teas, compord nó spraoi
|