Forbhreathnú: Naisc Ráitis Foghlama Ráiteas Samplaí d’fhoghlaim ghaolmhar sa chúrsa RF 4: Cruthaíonn agus cuireann an scoláire i I snáitheanna 1, 3 agus 4 bíonn an scoláire páirteach láthair saothair ealaíonta agus tuigeann sé/sí i ngach gné de phróiseas cruthaitheach na beochana. an próiseas agus na scileanna atá i gceist. Feictear an tábhacht a bhaineann le seicheamhú agus foighne i bpróiseas cruthaitheach. RF 20: Úsáideann an scoláire teicneolaíochtaí cuí Le linn seit/carachtair a chruthú, foghlaimíonn chun dul i ngleic le dúshlán deartha. an scoláire chun dúshláin deartha a shárú ina aonar agus mar bhall de ghrúpa trí raon Aipeanna difriúla mar aon le cláir do tháibléid agus ríomhairí glúine a úsáid. Foghlaimíonn an scoláire freisin chun radhairc a thógáil ó uilleannacha difriúla leis na gairis chuí. RF 21: Cuireann an scoláire scileanna praiticiúla i bhfeidhm Úsáideann an scoláire na scileanna a fhoghlaimítear de réir mar a fhorbraíonn sé/sí múnlaí agus táirgí in ábhair eile ar nós Teicneolaíochta agus/nó Teicneolaíocht ag baint úsáide as ábhair agus as teicneolaíochtaí éagsúla. Ábhar (Adhmad) agus oibríonn sé ar an ngearrchúrsa seo sna ranganna sin. RF 22: Léiríonn an scoláire tionscnaíocht, I snáitheanna 3 agus 4, foghlaimíonn an scoláire tá sé/sí nuálach agus forbraíonn sé/sí scileanna fiontraíochta. chun fadhbanna a réiteach agus deiseanna a shainaithint. Tríd an bpróiseas agallaimh, obair chomhoibritheach agus taighde margaidh, forbraíonn an scoláire scileanna gnó agus fiontraíochta. RF 23: Tógann an scoláire smaoineamh ar Cruthaítear léiriú beochana gearr mar aghaidh ó cheapadh go réadú. bhailchríoch ar an gcúrsa. Chun é sin a dhéanamh,