Spriocghrúpa Is dóchúil go mbeidh scoláirà atá i mbun CFL1 ag céim luath den fhorbairt chognaÃoch. Cinnfear oiriúnacht na CFL1anna don scoláire tar éis comhairliúchán le tuismitheoirÃ/caomhnóirÃ, scoileanna agus gairmithe eile atá ag obair leis an scoláire. B’fhéidir go mbeadh mÃchumas foghlama aitheanta ag roinnt scoláirà freisin atá sa raon ó Ãseal measartha go géar agus trom ó shÃceolaà oideachais nó cliniciúil. Tá formhór na scoláirà leis an leibhéal seo mÃchumais foghlama cláraithe i scoileanna speisialta, ina mbÃonn nÃos lú daltaà sna ranganna agus cóimheas nÃos airde ball foirne le scoláirÃ. Tá scoláirà eile i ranganna speisialta in iar-bhunscoileanna prÃomhshrutha agus tá roinnt bheag dÃobh lena bpiaraà ar feadh roinnt ama i ranganna i scoileanna prÃomhshrutha. Tá Plean Oideachais don Dalta Aonair ag gach scoláire ina bhfuil spriocanna sonracha agus réadúla a leag an múinteoir amach i gcomhar le tuismitheoirÃ/caomhnóirà agus an fhoireann ildisciplÃneach a d’fhéadfadh a bheith ag obair leis an scoláire. Úsáidfear an Plean Oideachais don Dalta Aonair, mar aon le measúnuithe bonnlÃne, mar thúsphointe don fhoghlaim. TeastaÃonn am ó scoláirà scileanna a ndéanann daoine óga eile neamhshuim dÃobh a fháil, a chomhdhlúthú agus a chur i bhfeidhm. Is é an chéad chéim do mhúinteoirà a mbuanna agus na réimsà ar gá dóibh a fheabhsú a fháil amach d’fhonn a dturas foghlama a phleanáil. Is duine aonair gach scoláire a bhfuil sraith uathúil buanna acu atá le haithint agus le ceiliúradh. D’fhéadfadh scoláirà sa spriocghrúpa seo a bheith chomh dÃograiseach agus ar bÃs le daoine eile a bhfuil fionnachtana á ndéanamh acu faoin domhan den chéad uair agus é sin a thaispeáint. Úsáideann siad a scileanna agus a mbuanna uathúla féin chomh maith is atá siad in ann. D’fhéadfadh deacracht a bheith acu an saol mórthimpeall orthu a thuiscint agus a n-áit sa saol sin. D’fhéadfadh dúshláin a bheith ag scoláirà freisin le scileanna cumarsáide ginchumais agus gabhchumais. Bainfidh go leor scoláirà tairbhe as nÃos mó ama a bheith acu chun faisnéis a phróiseáil agus eolas a foghlaimÃodh a aistriú chuig cásanna difriúla. Caithfear nÃos mó ama a thabhairt dóibh le bheith réitithe chun foghlaim a dhéanamh ná a bpiaraà atá ag forbairt go tipiciúil. B’fhéidir go mbeadh tacaÃocht uathu mar gheall ar dhúshláin a bhaineann leis an speictream bacainnà leis an bhfoghlaim a bhÃonn roimh gach foghlaimeoir – fisiciúil, sláinte, sóisialta, bainteach le foghlaim nó mar gheall go ndiúltaÃonn siad don dúshlán le rudaà a dhéanamh dóibh féin. B’fhéidir go mbeadh soláthar breise ag teastáil chun na scoláirà a chumasú le rochtain iomlán a fháil ar an timpeallacht thart orthu. Seans nach leanfaidh na bealaà a fhoghlaimÃonn scoláirà sa spriocghrúpa seo cosán lÃneach traidisiúnta na forbartha i measc a bpiaraà atá ag forbairt go tipiciúil. D’fhéadfadh siad a bheith ag brath ar a gcéadfaà ar bhealaà difriúla agus, ach oiread le gach scoláire, buanna iontacha a bheith acu i réimse eile agus nÃos lú i réimsà eile. Cosúil lena bpiaraÃ, baineann siad tairbhe as réimse cur chuige foghlama, teagaisc agus measúnaithe. TeastaÃonn tacaÃocht ó scoláirà atá ag tabhairt faoi CFL1nna ó raon gairmithe oideachais agus sláinte, a oibrÃonn le chéile, ag comhroinnt eolais faoina gcuspóirà teiripe, leighis agus oideachais chun an cumas is fearr agus is féidir a bhaint amach don scoláire. D’fhéadfadh scoláirà eile sa chohórt seo teacht i láthair amhail go bhfuil siad nÃos cumasaà mar gheall ar a gcumais fhisiciúla. TeastaÃonn treoirlÃnte soiléire le go leor cleachtaidh do na scoláirà seo.