Tuairiscí Scoile LéirÃonn cleachtas éifeachtach tuairiscithe tuiscint ar fhéinmheas agus ar fholláine ghinearálta an scoláire agus cuireann sé aiseolas ionraic cuiditheach ar fáil. Tá sé de fhreagracht ar scoileanna a chinntiú gur féidir le gach scoláire, scoláirà ag a bhfuil riachtanais speisialta oideachais san áireamh, dul chun cinn a dhéanamh ina bhfoghlaim agus go dtuairiscÃtear an dul chun cinn sin go cuÃ. Den chuid is mó, baintear amach é sin trà chuir chuige foghlama agus teagaisc idirdhealaithe agus, i gcás an tuairiscithe, ba cheart go bhfeicfà dul chun cinn i dtreo spriocanna foghlama a shainaithint agus a phleanáil an scoláire, a thuismitheoirÃ, a mhúinteoirà agus gairmithe eile i réimse na riachtanas speisialta lena mbaineann. Ba cheart do scoileanna breithniú a dhéanamh ar an gcaoi a sainaithnÃonn siad dul chun cinn gach scoláire, lena n-áirÃtear iad siúd a bhfuil riachtanais speisialta acu agus atá ag gnóthú ar a leibhéal cumais féin. Agus dul chun cinn agus gnóthachtáil an scoláire ag a bhfuil riachtanais speisialta oideachais á thuairisciú, ba cheart cúram ar leith a dhéanamh den tionchar a bheadh ar fhéinmheas agus spreagadh an scoláire trà shraith tuairisceoirà a úsáid chun an dul chun cinn a thuairisciú. Don scoláire seo, d’fhéadfadh sé go mbeadh an scoil ag iarraidh a formáidà tuairiscithe a chur in oiriúint ionas go mbÃonn an bhéim ar ráitis cháilÃochtúla faoin dul chun cinn a dhéantar amháin. Mar a bheadh amhlaidh le gach scoláire, ba cheart go ndÃreodh an próiseas tuairiscithe ar na ‘chéad chéimeanna eile’ don fhoghlaim agus deis ann, nuair is cuÃ, go dtabharfadh an scoláire agus an tuismitheoir tuairim faoin dul chun cinn a rinneadh.