Measúnú a dhéanamh ar fhianaise ar fhoghlaim i gCláir Foghlama Leibhéal 1 Nuair a chrÃochnaÃtear an clár foghlama sin, táthar ag súil go gcuirfidh an scoláire fianaise i láthair gur éascaÃodh go rathúil iad chun rochtain a fháil ar na gnéithe agus na torthaà foghlama agus iad a bhaint amach. Is féidir an fhianaise a chur i láthair i gceann ar bith de na foirmeacha nó na meáin thuas. Beidh Gnéithe CáilÃochta, is é sin na critéir trÃna ndéantar measúnú ar obair an scoláire, in éindà leis an bhfianaise foghlama. Leagtar amach iontu na rudaà ba cheart a áireamh/chur in iúl san fhianaise lena léiriú gur éirigh leis an scoláire an toradh/na torthaà foghlama ábhartha a bhaint amach. Leagtar amach ar an gcéad leathanach eile sa Bhileog Bhreithnithe/Mheasúnaithe an sampla den Ghné CháilÃochta. Is féidir fianaise ar an bhfoghlaim a chothú trà raon leathan modhanna measúnaithe agus i réimse foirmeacha. Leagtar amach i bhFÃor 4 an próiseas trÃna ngintear, trÃna mbailÃtear agus trÃna mbreithnÃtear fianaise ar an bhfoghlaim. Uaireanta is féidir le duine eile seachas an múinteoir fianaise ar an bhfoghlaim a ghabháil. Tá sé cabhrach nuair a bhÃonn daoine eile in ann fianaise a bhailiú ar fhoghlaim an scoláire fiú (agus go háirithe) má léirÃtear taobh amuigh den seomra ranga Ã. D’fhéadfaà tuismitheoir/caomhnóir, teiripeoir, cúntóir riachtanas speisialta nó gairmà eile a oibrÃonn leis an scoláire a áireamh anseo. Ba cheart fianaise ar an bhfoghlaim a breathnaÃodh a chur ar aghaidh chuig an múinteoir. Toradh Foghlama i bhfócas: An Múinteoir ag Faire/Bileog Mheasúnaithe sa tSraith Shóisearach Ainm an scoláire: Séamus Rang: Dúghorm Múinteoir: Anraà Torthaà foghlama i bhfócas: CFL1 Cá raibh an scoláire ag obair? An pobal Cód Aonad TosaÃochta Foghlama (ATF) Cumarsáid, teanga agus litearthacht 1.7 Gné: Caidrimh chumarsáideacha a fhorbairt Toradh Foghlama: Dul i ngleic le malartú suntasach le comhpháirtà cumarsáideach, agus taitneamh a bhaint as Cód Aonad TosaÃochta Foghlama (ATF) Cumarsáid, teanga agus litearthacht 1.16 Gné: Fiosrú agus úsáid Toradh Foghlama: Iarratas a dhéanamh gan labhairt. Cód Aonad TosaÃochta Foghlama (ATF) Uimhearthacht 2.24 Gné: Tomhais agus sonraà Toradh Foghlama: Páirt a ghlacadh in eispéireas siopadóireachta ina n-úsáidtear airgead ceart go feidhmiúil. Cúlra: Tá Séamus ag obair laistigh den chéim ‘Ag éirà lÃofa’ den chontanam dul chun cinn don ghnÃomhaÃocht seo. Úsáideann sé leideanna amhairc le cumarsáid a dhéanamh le daoine eile. Tá cleachtadh déanta aige ar a riachtanais a chur in iúl ar scoil agus sa phobal. Is maith le Séamus roghanna a bheith aige ach teastaÃonn am uaidh le cinneadh a dhéanamh. Is maith leis a bheith neamhspleách. GnÃomhaÃocht Measúnaithe: Turas chuig an siopa. Na Gnéithe CáilÃochta: Céard atá tú ag iarraidh a bheith ar chumas an scoláire a dhéanamh? Rogha a dhéanamh idir trà tháirge (criospaÃ, uachtar reoite, úlla) le PECS. Cárta amhairc a thabhairt do dhuine fásta go neamhspleách (múinteoir/cúntóir siopa). An nóta ceart a fháil as a sparán le hÃoc as an rud a roghnaigh sé. Breathnuithe: Tá fianaise ar an méid seo a leanas... Roghnaigh Séamus grianghraf d’úll glas nuair a bhà sé sa siopa áitiúil ó rogha idir mála Tayto cáise agus oinniún, Brunch agus úll glas a réitÃodh roimh ré. Theastaigh trà leid ó bhéal uaidh le sos nóiméad amháin idir gach ceann sular thug sé an cárta don mhúinteoir. Tugadh a úll do Shéamus. Thóg sé a airgead amach as a phóca go neamhspleách agus thug sé nóta €10 don mhúinteoir (bhà nóta €5 aige ina sparán freisin). D’fhan sé don sóinseáil agus chuaigh sé ar ais chuig an mbus go neamhspleách. Na chéad chéimeanna eile – Ag obair ar iarratais a dhéanamh ar dhaoine nach bhfuil aithne aige orthu. Laghdú sna leideanna agus an t-am. Slánú chuig praghas nÃos Ãsle chun an nóta cuà a roghnú. Leibhéal measúnaithe (Leibhéal 1 de chuid na Sraithe Sóisearaà amháin): Cuir tic leis an leibhéal oibre reatha Conairà dul chun cinn – Eochair B – Blaiseadh de A – Aird a thabhairt air F – Freagairt dó T – Tús a chur leis S – Sealbhú ↦ ÉL – Ag éirà lÃofa G – Ginearálú SÃniú: